Workey

Okej, idag hade det gärna fått vara lite svalare ute. Jag ska göra lite naglar och då är det INTE skönt med sån här värme. Min lilla lgh har inte så bra ventilation heller så det är som en bastu här... 24 grader i skuggan visar termometern! Inte illa för att vara den 11 maj...

Snart kommer jag till umeå :) den 24e landar jag och ska stanna hela veckan ut. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt, men som vanligt kommer nog tiden rusa iväg... Yran hinner jag iaf med, kul kul KUL :)

Måste löpträna ikväll, har NÅ JÄVULSKT med ångest inför vårruset. Hoppas det kan vara lite svalar, pallar inte sån här hetta då... Men helst inte regn heller... sådär perfekt väder skulle sitta fint :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ska du jobba nåt i Umeå?:-)

2011-05-11 @ 15:42:31 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du gör verkligen supersnygga naglar! :) vad tar du för att göra naglar? Kommer du göra det i Umeå?

2011-05-11 @ 22:07:31
Postat av: Gina

Vad roligt att du kommer hit, då måste vi ses! Jag fyller ju år 1 juni och funderar på att ha födelsedagsfest under yranhelgen, så du kan ju ha det i minnet ;)

2011-05-12 @ 11:10:12 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: