Desperate!

Ikväll är det första avsnittet för denna säsong av desperate :) Äntligen!!

Jag ska bara säga att jag är mäkta imponerad av gelen jag jobbar med.. Helt galet vad bra den är (och jag) ;) Det sitter som berget och jag klappar mig själv på axeln varje gång kunderna kommer tillbaka på återbesök och det finns inga släpp och naglarna är sååååå fina :) Jag är duktig!! :) Jag tror jag är född till att göra det här!

Vi ska ta en ny gruppbild till jobbet. En som vi ska ha till annonser och så... Det kommer bli GALET bra! :) Fina klänningar, maffigt snyggt hår, och knallröda läppar.. resten får ni se sedan när bilden är färdig :D Vi kommer va såååå jäävla snygga!

Och imorgon ska jag få håret fixat, så skönt! Än en gång, varför föddes jag inte blond? Hatar utväxt, det är så jäkla fult... Nu skulle jag bara ha tagit mig iväg och solat lite, behövs lite färg så känner man sig lite finare och inte lika glåmig...

De va allt för nu! Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: