Fishy

Kärt barn har många namn... Som vanligt så har vi så jäääkla kul på jobbet! Har jag hittat det bästa jobbet eller??? :) I love it!

Vet ni, alla jag pratar med säger att jag inte ska äta lchf. Visst, det kanske inte är så bra.. Eller så kanske det är det... who knows? Jag vet iaf att jag kommer inte att äta det här resten av mitt liv, jag älskar pasta för mycket för det... Men VET ni, min putmage har försvunnit... På en vecka bara... det tycker jag är coolt... jag tycker ändå det funkat rätt bra med mat och så i veckan, det är lätt att hitta recept och det är goda maträtter man kan göra... Gör precis som förut i princip men skippa pastan, potatisen eller riset... kolisarna alltså....

Ändrade planer med valparna. Dom kommer tidigare än planerat :) Yayy!! Det blir nog onsdag eller torsdag till veckan istället för v44... Jag vill bara att hon ska komma nuuuuu :) jag längtar... Nu är det faktist så nära att man nästan kan ta på det.... hihi

Jag har tittat igenom min blogg, ännu en gång :) och fastnade vid förra våren/sommaren... Jag och Mange var ju superduktiga på träna, och jag sprang och jag hade mig... sen träffade jag en kille och såklart slappade jag ihop med träning och kramades och såg film i soffan istället :) Hursom så önskar jag att jag kunde hitta det drivet igen... jag klev ju upp och for ut och sprang på morgonen... Ibland så tänker jag, men fan det är ju bara å göra det! Men det går ju inte utan peppen..... Måste hitta peppen alltså.....

Nu kommer det ju att bli andra bullar när man har hund, då har man ju någon som måste ut och gå varje dag... Men hon kommer ju inte kunna gå med på längre promenader förrs hon är lite äldre, och då är det typ vår igen...

aja, nu ska jag sluta gnälla och börja DO something :)

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anna

Skit i vad alla säger om att du inte ska äta LCHF. Tycker du att det fungerar för dig, så fortsätt! För mig skulle det troligen inte fungera alls eftersom jag tränar/springer så pass mycket och behöver kolhydraterna på ett annat sätt. (Utan kolisar är risken stor att man blir väldigt trött om man kör hård konditionsträning, det kanske du vet!) Sen är jag givetvis försiktig med att trycka i mig alldeles för mycket av det när jag inte behöver det! Kör hårt på LCHF och lyssna inte på folk som inte vet vad dom snackar om ;) (nu lät det precis som att jag typ prisade mig själv som världens kunnigaste... haha, inte meningen!). Vill ses snart föresten! :) Saknar dig!

2011-10-20 @ 22:57:30 / URL: http://annaekvall.blogspot.com
Postat av: Linnea

Björn Ferry förespråkar lchf...

2011-10-22 @ 01:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: