Love on top!

Jag har helt missat att beyonce är gravid? Jag missade helt vma galan också, jävla va bra hon va där! Grym på sjunga så man tror ju nästan att det är playback, men det är inte det :P Så nu är nya favoriten LOVE ON TOP! Den går 24/7 här hemma :)

Idag har jag haft fullt upp hela dagen, det går bra nu :) Veckorna går så himla fort alltså.. jag hinner bara fatta att det måndag så huxflux är det fredag.. Jag gillar mitt jobb :D

Nu ska jag fixa mat och matlådor, sen se om det finns några nya avsnitt av glee, gossip eller nåt annat kul... Jag älskar hösten, alla serier kör igång igen och man kan mysa i soffan på vardagskvällarna :)

Naglarna är borta, vet inte om jag ska orka sätta på nya? Om det inte tog så förbannat lång tid... :( Enda anledningen jag kan hitta att INTE ha naglar är att det går himla bra att skriva på datorn och det är superskönt att skriva på iphonen.. Enda fördelen med korta naglar :P Iphonen är galet svåranvänd då man har nails, haha...

Magen kurrar, måste fixa mat nu.... tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: