Måndag brand neeew

Japp, då har jag tagit mig igenom första dagen med lchf. Det har gått superbra, det här är nog nåt jag kan hålla i! Imorgonbitti ska jag tex äta bacon och äggröra :) hur mumsigt liksom!

Jag och Vickan har varit och solat ikväll. Jag fick kanske åttiotalets sämsta solarium! Det var fult, smalt som fan, och så fick jag inte igång fläkten dessutom! Så jag blev grillad kotlett efter en halvtimma, sista minuterna höll jag på avlida! Måste börja bli bättre på sola, jag inbillar mig att jag får mindre finnar och sånt! Ni vet dom som har eksem solar ju för att göra eksemen bättre... Jag tror man behöver sol för att må bra... Även om det är ur ett sunkigt solarium...

Nu är det sleepy time som gäller... Nighty night My friendos :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

sola på!! Jag vet en till som solar och tycker samma som du angående finnarna=)

2011-10-18 @ 12:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: