Snygg

imorse vaknade jag 7 av klockan som ringde, kände mig ändå pigg, vände mig om och såg att det var mörkt ute fortfarande och bestämde mig ganska snabbt att det blir en skön sovmorgon istället för morgonpromenad. Och där sprack planen om att mitt nya liv skulle börja idag. Jag flabbade till lunch, vi åt så vi rullade därifrån, inte ok.. Fick en dropin kund på em, trevlig tjej som minuterna flög fram med, vips var vi färdiga och så hojjade jag snabbt hem för att svida om och hinna på gymmet till halv sju...

Ringer syrran och hon säger att jag är ombytt och färdig att fara, hon stortjuter och får fram att hon har sparkat av en tå och den spretar åt fel håll, med andra ord; det blir ingen träning. Går över till vicky och hittar henne gråtandes i soffan med en helt normal tå som inte alls står åt fel håll, den är bara röd och sen inget mer... Kvider fortfarande att den är bruten, Totto kommer hem och skrattar åt henne och håller med mig... Efter 20 min erkänner hon att OK den kanske inte är av men det måste va en REJÄL stukning.

Så alltså, Kickis nya liv börjar imorgon. Jag ska kliva upp kl7 och så blir det morgonpromenad och sedan gröt till frulle. Matlådan har jag inte kirrat än men jag ska hem och äta lunch. No more att äta ute, det GÅR INTE! Jag är ju inte en rich mf....

Nu ska jag krypa isäng och läsa klart new moon, så jag ska börja på tredje boken och därmed komma ett steg närmare att få börja på fjärde boken, där tror jag det händer mycke :) Längtar tills filmen kommer... så god natt på eeer. :)

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Karin

HAHA du är rolig du :) :)

2011-10-13 @ 07:05:22 / URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Frida

Det är överskattat med gröt till frukost! Ät en rostmacka istället, mycket godare :) Smör och marmelad is the shit!

2011-10-13 @ 10:50:14 / URL: http://tonightbyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: