Uh oh

Alltså jag skäms som en hund...... Jag brukar inte bli så full att jag får minneluckor, men helt seriöst så kommer jag inte ihåg vad vi gjorde igårkväll..... Det här är inte kul......... Det är en jävla tur att jag hade förstånd nog att lämna min telefon hemma hos fanny.. annars hade jag garanterat tappat den.... Mina kort är kvar otroligt nog....
Näää alltså det här är inte ok.........

Men från den ljusa sidan så mår jag inte dåligt idag... Jag är sliten nanting, men inte ett dugg av illamående... Det kanske kommer så jag ska kanske inte va så kaxig....

Alla ligger garanterat och sover fortfarande, och jag har bara facebook att kontakta folk med... Hur klarade man sig utan telefon förr i tiden undrar jag?? Jag känner mig handikappad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: