Vad hände med appen?

Varför släpper man en app som inte fungerar??? Jag har försökt uppdatera hela helgen men det funkar inte... Har läst andra som också säger att den inte funkar... VÄRDELÖST!!

Så jag får väl ta en snabbuppdatering istället... Jag har haft en supermysig helg! Hela familjen samlad, lillElvis och småpuppysarna :) Det känns som helgen gick på en grisblink, jag hann liksom inte med riktigt... Helt plötsligt satt vi i bilen på väg hem igen...

Idag har vi haft fotografering på jobbet. Fina klänningar och maffigt hår.. Jag hoppas det blev bra bilder :) Vi får väl se om några veckor.. spännande!

Jag är aptrött, jag skulle vilja mysa ner i sängen och ba se tv tills jag somnar, men klockan är liksom halv nio?? Det går ju inte.... Jag borde städa, men jag orkar verkligen inte... Imorgon måste ja... Har börjat få ont i halsen och känner mig allmänt tung i huvudet... Det blir en lugn helg ihelgen :)

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: