Bad hairday

Tänk att imorse va allt bajs. Jag sov alldeles för länge, kastade mig in i duschen och sen hittade jag INGA kläder garderoben, sminket ville sig inte, och håret bara hängde.. Frukosten hann jag inte med för jag var ju för sen. Efter ett tag slutade jag titta i spegeln och tänkte jag skiter i det här... Kom ner på gården och skulle låsa upp cykeln och låset fastna i ekrarna så jag fick stå och jävlas i flera minuter för att få loss det.. kom på jobbet och fick i mig lite fika och pratade lite i telefon, då började det sakta men säkert vända :)

Nu är jag på solskenshumör, kunde inte varit bättre. :) Tvätten går för fullt, lgh ska dammsugas och sen tar jag HELG! Finbesöket är på väg hit, det kunde inte bli bättre alltså... Tror jag ska cykla iväg och sola en sväng nu medans tvätten går... :)

Tjiiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: