kvalitetstid

ibland så glömmer jag bort att jag har en blogg, det liksom hinns inte med... nu sen jag köpte iphonen så sitter jag knappt vid datorn längre... man kan ju tamme göra ALLT med en iphone.. frågan är ju bara HUR jag klarade mig utan det innan?? :)

Igårkväll så var jag och vic bjudna till mary på lite höstmysfikakväll, sara var också med :) Man borde vara bättre på att spontanses sådär.. Gott med äppelpaj och bara snacka en massa skit. :) Jag var säkert konditor i mitt tidigare liv för jag tycker det är SÅ kul att baka, mindre roligt att äta upp allt ju... därför ska jag bjuda på nästa myskväll har jag bestämt :) Måste fixa min lgh höstmysig först ;P

Sent igårkväll så kom mami och pappa hit och ska stanna tills på måndag :) MYS! Jag har redan skrattat så jag har ont i magen och jag vet att vi kommer hinna med ännu mer skrattanfall, garanterat lite bråk, shopping och hemmafix såklart innan helgen är över... ÄLSKA familj säger jag bara :D

Nästa helg kanske det blir sundsvall igen.. det blir mycket åkande här framöver ;-) Snart är det umeåtripp också, då blir det sushi hos mina favoriter och så lär jag ju ska hinna träffa sötsteffe och lill-limpen.. Sen såklart mosters sötaste plutt och såklart storasyster :) So much to do, so little time!

Ny jacka ligger på posten och vill hämtas ut, glömde det idag.. Hoppas den är fin så ett jackproblem löst.. Sen är det dags för en ny dunjacka i vinter också.. så det blir att hålla hårt i småslantarna.... kanske man skulle ha köpt en triss eller nåt? :)

Nä, nu är det sovdags, jag har faktist sovmorgon imorgon och ska försöka sova ut så länge jag kan... SKÖNT!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: