Lovely!

where to begin? :) det har varit snål på uppdateringar här nu... ihelgen var jag iaf i sundsvall, hade supermysigt och ville faktist inte åka hem! Nu är det ny vecka igen och det är redan onsdag, snart helg igen och jag har inga som helst planer än... Eller det kanske blir sushikväll på lördag, mest troligt, sen har viktoria söndagsfrukosten på söndag, det ser vi fram emot :)

Ohh, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag funderar på att se hur många lingon finns det i världen, men jag måste göra matlåda till imorgon. Hade ingen lust att ställa mig och laga mat, men jag måste... annars har jag ingen mat imorgon! Får ta och göra nåt lätt och snabbt...

Annars är livet rätt så bra just nu! Hösten är mysig. :-)



lillegos, måste åka till umeå snart också!!


Kommentarer
Postat av: Din alldeles egna påse

Den bästa helgen =))

2011-09-08 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: