oh happy day

Slog upp ögonen och tittade på telen och såg att klockan var 07.56. Underbart att vakna av sig själv den tiden... Låg och mys i sängen en stund och såg att det var strålande sol ute, så jag och Kate tog morgonrundan runt ån lite tidigare än vanligt. Klockan halv nio var jag tillbaka, så va det gjort för idag! Min hund har energi åt sig själv och tio hundar till. har hon damp?? Hon har suttit och pipit här bredvid i en timme snart, varvat med att tokjucka på hennes säng... och ändå har jag varit ute och SPRUNGIT med henne... Jag tror hennes hormoner sprutar all over the place... kul kul kul

Nu har jag fikat världens godaste frukost och samtidigt sett på Gossip, nu tänkte jag att jag ska hoppa in i duschen och sen gå en sväng på stan... Såg ju att dom hade massa fint på cubus, så jag måste dra dit en sväng... Sen var det evigheter sedan jag gick på stan bara för att....

Ha en bra dag allihopa!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: