6 dagar kvar

då var det bara sex dagar kvar till julafton. :) mamma och pappa kommer ner på lördag och stannar iaf en vecka. Jag och vicky ska försöka laga lite julmat. hur vi ska lyckas göra lika god mat som mamma blir intressant. Kanske man ska fixa en gran?? eller? ingen jul utan gran?

Idag fyller världens bästa mamma år också, nämligen MIN! :)
OCH min finaste mormor fyller också år! :) Idag är en sån dag då alla samlas hos mormor och äter tårta, en sån med nonstop på och en med mandariner.. och allt jag vill är bara att va hemma... bara idag... men, jag får fantisera om tårtan och nöja mig med att vänta till på lördag :)

Jag är helt fast i 50 shades of grey, den är såååå bra... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: