Jesus christ superstaaar

Helgen har spenderats i sthlm med Frida Vicky och Elisabeth. Vi har haft så jääkla roligt! I fredags såg vi jesus christ superstar på göta lejon, den va grymt bra. Lördag blev det shopping och sen middag på en mongolisk restaurang, kanske det godast jag ätit på läänge! Mycket skratt, hotellfrukost, god mat, gott vin, det får sammanfatta helgen...

Kom hem till en tom lägenhet igår och insåg att det går inte leva utan hund... vid åtta så hämtade jag kato hos johanna, tror hon haft riktigt roligt för när hon kom hem så låg hon och gnällde en stund i soffan som om hon saknade sina kompisar :)

Slocknade i soffan under beck filmen, så jäkla trött... nu är det iaf en ny vecka, har massa träningspass inbokat och lite annat... Ska fixa det sista med lägenheten så alla papper och kontrakt är ok.. Sen ihelgen ska jag stor städa för nästa vecka kommer mamma och pappa. :))

Nu ska jag slappa i soffan ett tag till... SKÖNT!
tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: