Packa packa packa

Då var det dags igen.. Känns som att jag packar och bär kartonger hela tiden... Men man ska väl inte klaga :) Idag har jag städat förrådet så nu är det ordning och reda, SKÖNT! Sen är dom större garderoberna tömda och undanpackat, det är bara städskåpet och köksgrejerna kvar nu... Sen ska jag tvätta upp sofföverdraget och stolsöverdragen så det är fräscht för dom ska hyra lgh.... :)

Klädgarderoberna plöjde jag igenom igår, så en full kartong åkte ner i källarn och en hel ikea säck ska till elisabeth och resten är sånt som ska packas med. :)

Det är säkert jättemycket kvar som jag inte tänkt på, men med tanke på att jag har hållit på hela dagen igen så ligger jag nog bra till.. Det är så svårt att tänka på vad man ska ha med och vad man ska lämna kvar.. inte direkt varje dag man flyttar till ett annat land i över ett år.

Nu ska jag relalalalaxa i soffan ett tag innan det är dags att dra iväg på gymmet :)

Ha en fin dag!
puss på er

Kommentarer
Postat av: Katrin Lindberg

Tänk på att inte ta med för mycket för du kommer att shoppa och det i massor. I klädväg så skulle jag säga några ombyten, Skor och jacka så du klarar vintern. Tänk på att det är billigt där borta :) Trevlig resa !

2012-12-17 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: