Mycket på gång

Det har varit en riktigt bra söndag... Jag vaknade tidigt så tvätten är bortgjord och lite ärenden på erikslund sen så har jag maria och vicky varit på lövudden med hundarna och gått typ minst en timme iaf.. Superskönt i solen, känns som om det är vår... Efter påsk kan all snö få försvinna, men tills dess vill jag allt att den ska va kvar... Det måste ju gå köra skoter och åka snowboard, annars är det inte påsk.. :)

Ska städa här hemma också, har ju pysslat ihop en lampa som jag ska försöka hänga upp här i tv/sovrummet. Har lyckats sälja iväg en av sofforna också så nu har jag en trea precis som förut.. Fast en bäddsoffa istället då, helt underbart :) Sitter och väntar på att en tjej ska komma och kolla på barbordet, och förhoppningsvis köpa det också.. Då blir jag en peng rikare också :) SKönt att få bort grejerna!

annars jobbar jag på med både ica och salongen ett tag till... Får se vad som händer längre fram, det händer lite saker nu och då, vem vet vart jag befinner mig imorgon?!? :) Det som är klart just nu iaf är att jag kommer att sluta på salongen den sista mars, och enda anledningen till det är hyran. Jag jobbar vidare med naglar, men sitter hemifrån från och med 1 april. Mina kunder gillar iden och det gör jag också. :) Känns skönt att alla stödjer just den iden iaf :) Billigare och mkt billigare helt enkelt!

Nu blir det matlagning, ska fixa matlåda för hela veckan. Tänkte slänga ihop pastagratäng, lasnage, torskgratäng och potatissoppa :) Sen tänkte jag fasktist göra en sockerkaka, MUMS :)

Ha en bra söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: