MYSHELG!!

Det har verkligen varit den mysigaste helgen! Vi har hunnit göra typ allt, och träffat typ alla! Det har kanske blivit lite sömn men vem behöver sova? :) hundarna har hållit låda varje natt, antingen hör dom något dom måste voffa på eller så piper dom eller andas högt...eller krafsar på buren..... Men som sagt, världens bästa helg <3

Fredag gick åt art göra naglar på fm, sen blev det stan nån timma och sen tänkte vi gå ut och käka men det blev så sent så vi köpte hämtmat från rött, asgott verkligen :) sen låg vi i emmas säng och pratade minnen/snackade skit till seeeent på natten :)

Lördag var det Elvis dop.. Riktigt fint, duktig präst och elvis va glad hela tiden :) sen va det fika, Ingen kunde sluta äta, vi rullade därifrån :)

Svida om och så blev det tacos med Linnéa och tristan, sen kom Marie och så drack vi lite vin och sen blev det vidare mot allstar.. Träffade inte en enda kändis = jag känner visst ingen i Umeå längre... Avslutade kvällen med att åka rutschkana på torget i isbanan i borgen, de gick uta helvette, slutade med ont i axel och knä, ofcourse!

Hotellfrukost på söndag och sen långpromenad med familjen + Emma & Linnéa o Tristan. Sen hem och svida om och sen iväg på Leos lekland och lekte med kidsen hela dagen, jag va vildare än barnen haha... Skada lillkroppen ännu mer, brände sönder skinnet på armbågarna i alla rutschkanor, plus att jag höll på klippa en liten bäbis när jag åkte tigerkanan, fick pallnita och brände mig såklart i handen... Bäbisen räddade jag iaf :)

Söndag kväll blev det film och godis i soffan, sen slocknade vi vid elva helt slut på :)

Så tack alla för en riktigt fin helg! Det får vi göra om!! :) nu ska jag ramla isäng, ledig till på onsdag så imorgon blir det storstädning :))

Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: