Påsk

Jag längtar till PÅSK!! Jag vill va med mamma och pappa och bara MYSA! åka skoter, snowboard... bara va hemma... GUD, vad jag längtar!! Riktigt korkad som jag var så hälsade jag aldrig på mormor sist jag var hemma... Mycket dumt, vet inte hur jag tänkte... Så jag ska mysa med mormor när jag åker hem också :) Bästa mormor...

Sitter hemma och ska äta potatis & purjolöksoppa, fryser ihjäl typ så det ska bli gooooott... har fullt upp hela den här veckan också, så den kommer bara svicha förbi... fullbokad på salongen imorgon :D Dagarna går så fort jasg hinner inte med... Till helgen ska jag tapetsera på väggen bakom soffan hade jag tänkt, kanske köket också om det inte jävlas för mig... Tror det blir grymt.. Måste upp med lampan i tv/sovrummet också. Måste klippa kabel och greja på, mamma brukar fixa sånt åt mig, hon är duktigt på sånt.... sen ska jag in med en ny matta, eller jagh hittade den i förrådet i umeå som jag hade glömt bort, haha... Så den ska det bytas till, sen tror jag att jag är färdig..... för nu iaf :)

aja, nu ska jag surfa runt en stund innan jag ska iväg på nästa jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: