First day!

Ja, jag har ju alltså ett nytt jobb nu... Jag har nämligen fått jobb på ICA :) Tillbaka till kassa sittandet och allt vad nu ica innebär... Idag jobbade jag första dagen och efter typ en kvart i kassan så har allt hittat tillbaka... Dom flesta PLU nummer sitter fastklistrade lååååångt bak i skallen och kom fram ganska snabbt..
Jaa, i alla fall så har jag fått 15 timmar i veckan, så det är inte så mycket att börja med... Men det är perfekt för mig :)

Dock så saknar jag järngänget på ica i umeå... Alla vi är ju som vi är, och kom himla bra överens.. Det känns som att det inte kommer vara lika högt i tak här som på berghem, men man vet aldrig... :) I umeå hade jag ju en väldigt bra chef också måste jag säga, så jag hoppas att det här blir lika bra :)

Nu ska jag och Kato ut och gå en sväng. Hon är i den mest jävulska trotsåldern, testar mig hela tiden.. Ibland är det inte kul att skrika, hugga tag i henne och sen 2 sek senare är det som bortblåst och så samma visa igen... Men nu är hon rumsren iaf, så gott som :) Så vi tog bort en jobbig grej och ersatte med en annan :)
Det är kul med hund :D

Hej på er!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: