som ett brev på posten

...och jag var förkyld igen... SUCK! Varför??? Jag orkar inte med att vara snorig och hängig... Det är inte Kuuuuul alltså.... Till råga på allt så har jag såklart glömt köpa nässpray idag så det ka bli spännande att se om jag klarar att sova inatt... eller sova klarar jag nog av, men jag kommer inte kunna andas genom näsan och då vaknar man mitt i natten av att käften har torkat igen... INTE KUL sa jag

Det kändes nyss som om huset skulle rasa ihop... Vet inte vad nån granne gjorde, men det skakade till i hela huset... lite läskigt... Det var några dunsar, sen inget mer... Undrar vad dom gjorde?

Jag satsar på att sova bort förkylningen.. Så nu ska jag ut med kato en sista gång innan sängen... Lite frisk luft kanske gör att det släpper på trycket i näsan lite? Får hoppas på det......

btw, jag ÄLSKAR sex and the city... jag halvlipar nästan varje avsnitt... såg ni igårkväll?? Samantha berättade att hon hade fått cancer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: