dålig karaktär

Tänk vad jobbigt det kan va att fixa middag... Jag somnade i soffan och sov typ två timmar, min kropp behövde det verkligen. Tog mig upp och har fixat iordning matlista för hela veckan, och så gick jag på hemköp och handlade all mat... Nu är ju problemet bara att jag orkar inte laga maten nu, det tänkte jag göra imorgon innan jobbet... Men jag är SJUKT hungrig.... Och tror ni inte jag fick med mig en godispåse hem, vem la den i min korg liksom? ;-)

Så nu sitter jag här och smaskar karameller istället för att laga mat.... Jag har laddat hem flera riktigt bra filmer, så jag ska bänka mig framför tvn hela kvällen! :) SKÖNT!

Nä, jag gör väl ett ryck då.. Ska gå med Kato till djäkneberget så hon får idiotspringa sen hem och fixa iordning the food....

heeej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: