Dojjor

Hälsade på Fanny på jobbet förra söndan, och fell in love i ett par löparskor! Såklart.. Dom dyraste...såklart!! Ställde tillbaka dom fint i hyllan eftersom dom inte hade pronering. Sen tänkte jag att jag ska kolla mina fötter när vi liks va där, så jag fick springa på löpbandet och så filmade dom, efteråt fick man se filmen, hur man sätter ned fötterna och om man är rak eller om man sätter ner snett.. Trodde ju som sagt att jag pronerade, men faktiskt så hade jag ett perfekt löpsteg! Jag sätter ned fötterna spikrakt, och kan därmed ha vilka skor jag vill :) Så då kom dom fina skorna som jag provade upp i huvudet igen, för nu kunde jag ju ha dom.. Äkte hem och funderade, tog inte så lång tid..;) och hur tror ni det slutade??? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: