Hey blondie

Jag har varit hos bästa Camilla idag och fixat håret... Helt sjukt bra blev det.. jag är så nöjd! Nu är jag redo för utgång ihelgen och snart utomlaaaaands :)

Har inte hunnit så mycket mer idag då det tog 3 timmar med håret.. Håller på göra matlådor för fullt, min frys är så full så det går knappt stänga lådorna, fick skäll av mamma att laga upp maten också, inte bara köpa och fylla upp frysen.... hmmmm...meen nu är det på gång iaf... Jag ska bjuda vicky och tomas på mat också, pannbiff med löksås :) gootttt

Ikväll ska jag på combat för en gångs skull, jag som aldrig få gå på tisdagarna, ÄNTLIGEN... jag ska inte äta så det blir koma, för då tar jag mig aldrig iväg :)

Sen kanske det blir en låångis med Kato så hon blir nöjd också... maybeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: