Jobb ångest

Då har jag kört naglar klart för i veckan... eller jag har ANNA den lilla muppan kvar :) och mig själv.. Så nu har jag moffat mat och sitter i soffan och är alldeles seg och trött.. Precis sådär som man blir efter maten... Hade gärna sovit en timme innan nästa jobb, men det är väl bara att hålla igång...
 
Idag gjorde jag mina allra första stilettonaglar, och det blev ju sjuuuukt bra! Jag är småsugen på att testa själv igen, frågan är ju bara hur länge jag ska lyckas ha dom? :) Jag som aldrig har tid med mig själv, jag måste ju ha enkla naglar som håller sig i evigheter :) haha... Dom blev iaf assnygga, och det är så sjukt roligt varje gång jag ska göra Kristinas naglar för jag får verkligen göra vad jag vill!!! och gärna så COOLT som möjligt, och så vill hon testa allt.. Kan man hitta bättre??? Nej.
Jag har faktist dom bästa kunderna!
 
Nu har jag ju så fullt också så jag måste säga nej till dom som kontaktar mig. Känns inte bra i maggropen, för jag hatar att säga nej, men när tiden inte räcker till så... Jag måste ju ha tid till mina trogna kunder, för det rullar ju på. Sen i höst kanske det finns med tider lediga, den som lever får se :)
 
Nä, nu måste Kato rastas innan jag sticker iväg på jobb.,.. Fläng hit, och fläng dit..
jag längtar redan hem till sängen :P
 
Hejjjjj
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, din mupp! Jag vill ha naglar nuuuu! ;-)

2012-07-19 @ 08:04:33 / URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: