mitt i veckan

fan vad livet går fort!! Veckorna bara rinner iväg, sommarn som man längtat till i evigheter är snart förbi... TRÅKIGT! Jag jobb ar som en gnu fortfarande och är faktist less på det... så det ska det bli ändring på.. Hej ledighet, eller snarare HEJ LIV! :D

Just nu så är jag mest taggad på min och Idas utlandsresa!! Jag har inte haft semester på tre år nu, så äntligen ska jag ha EN vecka :) Sola bada skratta dricka vin sola ännu mera... HUR SKÖNT!

En annan kul grej på min kul-lista är att jag hittade en tvättmaskin på jobbet som skulle slängas, så jag tog hem den och WOHO den funkar... Så nu ska en snubbe komma och installera den i lgh åt mig :D hihi... Hur lyckat??

Nu ska jag renbädda min säng och krypa ner..
min blogg dip är nog över nu, jag har mina ups and downs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: