Skön söndag

Jag klev upp och fiskade gofrulle och sen låg jag bara i soffan till hag började jobba klockan två.. Väldigt lugnt på jobbet, inte många som tränade idag inte :) åkte sedan hem och sen har jag myst i soffe hele kvälln :) Dags att ladda upp för en monster vecka med jobb, plus att jag ska börja dieta imorgon, åker ju för fan utomlands om 4v!!! Omg! Träning hej, träning hå! Vicky är på väg hem från Umeå just nu, så imorgon ska Kate och Cindy få leka heeela dagen med varandra :) ska bli kul att se reaktionen när dom träffar varandra, Cindy har ju varit på semester i tre veckor!! Kate saknar sin syster :) Imorgon ska jag se BATMAAAAN :) hur kul?? Jag tror den är grym!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: