Midsommar!!

Kom hem till vässan inatt vid tolv och sen låg jag och hostade till halv fyra tror jag innan jag äntligen kunde somna... Har varit sjuk hela helgen, halsen gav helt upp i onsdags och sedan dess har jag fått viska, eller helt enkelt bara vara tyst.. Vet ni hur svårt det är? SUPERSVÅRT!

Helst när man är ute, träffar nytt folk, träffar gammalt folk, till slut blev det så att alla bad mig hålla käften.... jättekul...

Midsommar spenderades iaf på bryggargatan och det blev lyckat.. Det blev utgång tors-fre-OCH-lör.. Sliten tjej på söndag kan jag lova... På lördan hann vi med forsränning också, tur det var 10mil från umeå så hann man sova en sväng i bilen ;-)

Längtar redan till nästa gång jag åker upp. Det blir så intensivt och nu helst när jag var sjuk så hade jag väl egentligen behövt ligga nerbäddad, Ida jobbade hela helgen också och HUR kul va det då? nej

Nu längtar jag till powermeet, nästa ledighet, blir hur kul som helst. Förhoppningsvis blir det lite kul med jobbet också, hoppas hoppas :-)

Nu blir det sängen, ska bli spännande att se hur mkt sömn man får inatt... hrrmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: