Om att ha Företag...

Ibland är det inte kul att vara egen företagare.... PAPPERSJOBB gå och dö... Jag älskar att ha ordning på alla papper och att allt är enkelt och snabbt hanterat, men ibland så orkar jag bara inte (läs:oftast) så alla papper är i en enda stor hög, ibland lite utspridda och inte alls i ordning. Då får man göra som idag, nu har jag suttit sedan klockan tio och hållit på med alla förbannade papper.. Nu har jag dock fått det supersnyggt och prakiskt då jag lagt in i datorn alltihopa! :) Sjuuuukt bra! Det är bara några enkla klick så är allt i sin ordning... love elektronik när den funkar... haha

Nu eftersom detta har tagit tre timmar så är mesta delen av min dag slut, eftersom jag börjar jobba 14.45 så hinner jag inte så mycket mer.... nu ska jag ut med kato en sväng, sen i med lite käk i magen så man överlever kvällen :)

Imorgon är det nagelfabrik för fullt här hemma igen, och det håller i sig ända till onsdag nästa vecka. Då åker jag till UMEÅ! :D jag längtar... Pussa på lillEllert och bara mysa med storasyster och fira riktigt rolig midsommar!!
Jag tar ett djuuuupt andetag och så är det bara att köra på!

Tjing!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: