Chaos

Jag är inte skapt för att jobba i kassan på Ica. Ni gör det bra ni som klarar av det. Två anledningar till att ogilla; nervösa osäkra tonåringar som inte kan stå stilla när dom betalar OCH stå och nervös-skratta med sina kompisar över nåt löjligt som en knövlig tjuga. Om dom inte hör vad jag säger så vågar dom inte säga "va?" utan står som ett fån istället..(sen nervösskrattar kompisarna såklart att dom hörde om inte hon/han)
Sen har vi invandrare, eller utlänningar kan man säga. Dom som inte pratar svenska och varken säger hej eller försöker bevisa att dom inte förstår svenska, utan försöker göra nåt dom tror är rätt istället. Och så blir det fel sju ggr i rad istället för att jag förklarar hur dom ska göra och så tar det 30sek..idioter rent ut sagt!

Sen tycker jag det är pinsamt med en butik som ser stökig ut, priser finns inte, otrevlig personal osv osv. Det måste vara ordning på grejer, DÅ är det kul att jobba...

Jag blir alldeles matt.., ett arbetspass kvar på Ica sen är jag färdig där..nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: hanna

hahah håller med dig till 100%! men nu är vi inte kvar ;) längtar efter dig min fina!! <3

2012-04-07 @ 21:32:27 / URL: http://ahlbergh.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: