Dag 1

Måndag igen då och jag har sovmorgon :) har massa att göra idag, en del saker roligare än andra.. Men jag lever nog igenom ändå... Ikväll ska jag berätta en rolig sak för er, det som har gjort min helg till den bästa på läääänge!! :)

Har just avverkat dagens prommis, har mått dåligt inatt, haft sjukt ont magen.. Typ magsjuk ont i magen, men jag gick sakta och nu känns det bättre faktiskt. Tror det är allt skit jag ätit ihelgen! :P

Nu ska jag fika frulle, sen ta tag i dagen :)

Här är en sneakpeak på mitt nytapetserade rum! Jag älskar det!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Va fint du har det:-)

2012-03-06 @ 06:53:20
Postat av: Fanny

Blev ju superfint! :D

2012-03-06 @ 23:30:34 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: