Fin hår!!

Idag halv fixade vi mitt hår.. Det blev lite mörkare nyans, sudda ut utväxten lite.. Lite mer askigt istället för gulblond, för det gillar inte jag.. Kalasbra blev det iaf, som vanligt!

Gick lite på stan mellan kunderna, hittade ett superfint tyg på Åhléns som fick följa med hem, hade ju ett presentkort där :) sen blev det hm och handla upp rabattchecken på en tröja... Inte en krona fattigare, lovely day!
Tyget va råjävlasnyggt, det ska bli en tygtavla, ni ska få se en bild när jag fått fast det. Übersnyggt!!! :)

Hade lyxen att planera min egen dag idag och ändå kom jag inte hem förrän åtta... Hur smart är man då på en skala? Fritid? Va e de liksom....
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: