livet

tänk vad fort allting kan ändras ändå... Helt plötsligt från att inte veta vad jag ska göra efter den sista mars, till att jobb så att det räcker och blir över... Jag tror att jag kommer att trivas rätt bra på mitt nya jobb, samtidigt som jag jobbar med naglar hemma då och då... Jag har genom ica träffat nya fina vänner och jag STORMTRIVS med livet just nu :) Det kommer bli ordning i mitt llv igen...

Veckan som gått har varit kaotisk! Men alla jobb hit och dit så sticker jag iväg på morgonen och kommer inte hem förrän typ vid 22 på kvällarna... Det skulle aldrig funka i längden men det är bara att bita ihop... Men skuldkänslor har jag för lilla kato.. Men hon har varit med vicky och haft det bra, tror det är mest jag som inte fått min mysa-med-hunden-gos... :) Det är verkligen så att allt går om man vill...

Idag är första lediga dagen på läääänge... det var skönt att sova och inte vakna av väckarn och sen bara slappa hemma, ta en promenad i finvädre, och bara VA! sjuuukt härligt! Det behövs! Men nu är batterierna laddade igen och redo för en ny vecka... kommer bli jobb nu i 14 dagar innan jag är ledig igen... pjuh...

Fick förresten världens bästa födelsedagspresent av mina bästa vänner förra helgen, dom hade såklart läst på bloggen att jag ville ha en provdocka, så alla hade gått ihop och lagt pengar så jag kan köpa en.. :) Är dom inte dom bästa?? Så, så fort jag hittar en så slår jag till, sen ska det sys kläder så det flyger syrullar omkring mig :D
Fick också presentkort av tjejerna på salongen <3 och ett presentkort av faster :) Dom kommer att nyttjas väl ! :)

Nu ska jag mysa ner i soffan och fortsätta njuta av min lediga dag ett tag till :)
God natt, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: