Solstråle

Klev upp vid halv nio och sen tog jag och kate en morgonpromenad i solen.. Det är så härligt!! Fåglarna kvittrade och solen sken och en lördagsmorgon när alla andra har sovmorgon, då är det perfekt att va ute på promenad. :) Kate sprang lös och man möter inte så många hundar så man kan gå och filosofera i lugn och ro :) Lekte lite upp på djäkneberget, kvalitetstid verkligen :)

Har gett mig fan på att nu ska jag ta tag i träningen! Jag är ju sån jäkla periodare, och det är ju så himla dumt... Men det slår aldrig fel, jag känner alltid samma träningssug när våren kommer.. Och helt tvert om när det är mörkt och vinter.... SÅ, iaf så jag börja med långisar på morgonen nu, Kate blir aktiverad och kan va hemma själv längre och jag kan gå på jobbet med gott samvete OCH så börjar ju dagen lite bättre... Jag ska va duktig på att dokumntera allt här för då kan jag inte fuska. Då håller jag ordning på mig själv :) självdisciplinen är ju inte på topp alltid, haha...

Så, det var dagens resultat av allt tänkande :) Nu återgår jag till helgen och ska städa lite inför ikväll, tjejerna kommer hem till mig och så ska vi dricka lite vin och sen utgång på det.. Men innan det lite stan och lunch och så :)
Ha en riktigt bra lördag!

OCH...

GRATTIS till Hanna & Mattias till deras nykläckta lille Teo :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Njut av våren Kicki och lycka till med träningen. Kom igen:-)!!! jag fick äntligen träffa söta Teo ikväll och lika söt som på bilderna va han:-).

2012-03-03 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: