Tisdag

Dagarna bara rinner iväg.. Det är sista veckan på salongen och jag har KNÖKFULLT, samitidigt har jag också min sista vecka på ica.. SAMTIDIGT jobbar jag ju också på nJoy... Jag är ledig på söndag, då blir det storstädning av lgh och matlådemaking och sånt trevligt.. ska åka och handla lite stolar på ikea, ny skrivare på claesohlsson och sen ska jag flytta hem alla nagelgrejer också... kanske inte blir så mkt ledigt, men men :) Busy life

Idag börjar jag jobba klockan tolv, blev en avbokning nu på morgonen så jag ligger hemma i soffan och njuter av lite ledig tid. Har inte ens fikat frukost än, så jag ska ta tag i det nu. Sen ska camilla få nya naglar och sen jobbar jag hela kvällen på nJoy :)

Jag LIDER verkligen av att inte få åka hem på påsk.... Jag vill sätta mig ner på golvet och stortjuta varenda gång jag tänker på det... fy fan... jag som vill köra skoter och åka snowboard.... fy FAAAAN

hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: