Apoliva

Jag gillar apoliva! Jag använder rengöringskrämen samt dag & natt krämen! Bästa jag någonsin använt! Oparfymerat! Och nu har det kommit en ny medlem i min lilla apoliva familj, en handcreme. Den luktar så gott så jag vill dö! Passionsfrukt och solmogna frukter, och det luktar precis så! Bra är den också, ganska fet tyckte jag men det gillar jag, då drar det in i huden perfekt :)

Annars har jag gjort bort ena halvans veckans jobb.. Imorgon ska jag planera inför helgen och fixa kostymen ;-) sen chilla massor innan mitt jobbades 17-20 :)

Måste kliva upp och hämta ett stort glas vatten. Hatar när man just har lagt sig i sängen och så kommer man på att man är törstig!! Nå jävulst törstig!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: