bonjour

Ja... kanske inte så kul att min hund är en destroyer... alltså, vad ska jag göra???? Ben duger inte och leksaker av plast biter hon sönder och äter upp = stackars mage... Idag körde hon ner hela huvudet i min kunds väska och fick tag på en elisabeth arden hudkräm som hon så fint bet sönder på två minuter... Upptäckte det alltså två minuter för sent.. då var tuben redan trasig och halvt uppäten.... en läkerol hittade hon också.... jäkla byracka

Dålig på äta är hon också... sedan i söndags har hon typ ätit 2 dl mat, och hon äter 2dl per dag egentligen... jag tänker att hon äter väl när hon är hungrig då.. hon verkar ju inte ha ont annars nånstans....

Nä, tvätten är igång och nu ska jag slå igång ett avsnitt till av gossip, det är så sjuuuukt spännande... :D

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: