Fooood

Slutade jobba för en stund sedan, sitter i soffan och slötittar på tv och är sjukt hungrig!! Måste ta och göra lite kvällsfika innan jag kryper isäng.... Har haft en stressig dag på jobbet, allt ska fixas inför öppet hus dagen imorgon.. Blåste upp ballonger och jag ville döda alla ballonger i slutet, det gick inte bra och fick till slut hjälp av en snäll kund som knöt dom sista ballongerna :)

Ska träna med Johanna imorgon så det blir ingen morgonspringtur, har lite kunder också så jag orkar inte kliva upp för tidigt då jag ska hålla igång hela kvällen sen... Så iaf, kom och hälsa på imorgon på NJOY, få en korv med bröd eller prova träna kanske? :) vi ses där uppe då, eller jag kommer väl mest hänga med kidsen men ändå :)

Nu skriker min mage efter mat, så det är väl bara att lyda då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: