Klokt

Som en klok en sa “A good friend knows all your best stories.
A best friend has lived them with you.
See the difference?”

Jag har idag lyckats med att halvt försova mig, (hade typ 10min till godo) sen gick det hyfsat bra på jobbet och tiden gick fort!! Hämtade ut min nya SKRIVARE på väg hem :) lycka! Och sen har jag chefat och bjudit F&M plus Fancy på middag.. Har helt enkelt haft världens bästa kväll. Ruskigt god mat, kocken fick till det ;) goda vänner, gott vin och roliga lekar! Polletten trillat ner och man inser att man har världens bästa vänner och att jag är faktiskt sjukt glad för att jag är precis där jag är i livet.. Otippat? Ja :)

Nöjd. Kort sammanfattat.

Nu ska jag lägga igen ögena för idag, och längta tills imorgon när jag kommer hem från jobbet, då ska jag packa upp skrivarn :) hihi

Godnatt mina vänner :)



Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack för en toppenkväll! Helt klart bästa på länge :)

2012-05-08 @ 23:15:35 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: