Kvällsmacka

Idag har jag legat i soffan heela dagen och avverkat alla avsnitt jag har sackat efter av glee, desperate och Gossip. Jag älskar serier... nu är vi ju inne på sista säsongen av desperate, så vad ska jag titta på då den är slut??? måste hitta någon ny....

imorgon är det stora tvätt dagen, BAJStråkigt, men ett ont måste.. jag önskar man kunde skicka iväg sin tvätt och få tillbaka den tvättad och viken... DET skulle va lyx.... jag hatar att tvätta.

fick en liten kvällsmacka av Ervin innan han gick hem. Snäll chef jag har ibland :) sjukt hungrig var jag så den satt fin som snus....

nu ska jag se ett till avsnitt av gossip :) tjing


Kommentarer
Postat av: Johanna

Är också en galen serietittare :)

Private Practice, Greys, Vampire diaries, true blood, The middle, how i met your mother, the big bang theory, house, the mentalist....listan kan bli lång :)

2012-05-16 @ 06:10:36 / URL: http://fitnessguru.se/combatchick
Postat av: Maja Lidman

white collar!!!!!!!!!!! Han är så sjukt snygg! och det finns många säsonger! =)

2012-05-17 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: