Möhippan

Då var det över. Helgen som har planerats och längtats efter huuur länge som helst... Dagen var helt underbart lyckad och vi har haft så roligt. Det blev riktigt blött igårkväll, och slutade såklart på BMB.. Outstanding!
Jag och Ida vaknade upp imorse och va inte alls bakis, helt otroligt, men skönt.. Så vi hämtade upp vickan och sen traskade vi till frida som mådde kanske lite mindre bra. Jag har aldrig i helt mitt liv sett Frida så waisted. Men är det möhippa så är det.... Sjukt kul! Efter lite pastasallad och jordgubbar så högg vi en filt och satte oss i parken och njöt av solen... Hur härligt som helst...

En pizza är tryckt och nu snart kommer Hanna hit, då blir det film och lite karameller kanske... Häng i soffan, perfekt söndag...

Körde ett benpass med johanna i fredags, benpasset från helvetet sen dansade jag i en timme.. Igår så hade jag rejält ont i benen, men IDAG är det sinnessjukt trasigt i benen... Dom små muskler jag hade har nu trasats sönder och helt seriöst så kan jag inte böja mig ner, jag kan inte sätta mig normalt, gå på toa är ett smärre problem.. Baksida lår är det mest ont... buhuuu... Det ser ut som jag har bajsat på mig när jag går, för det gör SÅ ont att räta ut baksidan... hur kommer det kännas imorgon??? :/

filmdags!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt härligt! Jag ska testa att köra mina dubbelpass i morgon och känna hur det känns i knät. Sen får vi se om jag kan ha en Sh'bam eller om vi gymmar :)

2012-05-14 @ 17:42:11 / URL: http://fitnessguru.se/combatchick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: