SH'BAM

Jag har testat varldens roligaste danspass... Jag var ju en flitig besökare på bodyjamen på träna i umeå, det var DÖroligt.. och nu har jag testat SH'BAM med johanna, och nu var det iofs två år sedan jag var på träna, men sh'bam var fan ännu roligare :) Jag ÄLSKAR danspass!!!

Har suttit och kikat på utbildningar, och det är inte så farligt dyrt att gå en instruktörskurs.. Men jag vet inte om det skulle va nåt för migl.... Jag tycker ju det är skitroligt och jag är lite besviken att det inte finns nåt annat danspass än zumba uppe på njoy.... testade zumba ikväll och vad jag tycker om det kommer jag till senare..... Ska försöka få johanna att köra nån fler gång med mig, och fundera lite till på detta.... hmmm hmmmmmm

Och nu till zumban.... ingenting för mig... jag har aldrig i hela mitt liv kännt att jag vill gå ut från ett pass... Emina var superduktig och sen tittade jag på mig själv i spegeln och såg bara en megafjant som inte alls kunde work those hips som hon gjorde.... jag vet att man ska ge det några gånger, men nej.... det måste funka någolunda direkt för mig... till slut orkade jag inte ens försöka mig på hennes moves för jag visste ändå att jag inte skulle klara av det.... phu..... men nu har jag provat iaf :)

nu ska jag snusa kudde.. natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

:D

jag kan inte heller Zumba, haha! ...ja klart vi ska köra lite fler gånger, är lite mör i mina ben nu bara. Du får muta me lite naglar ;)

Å instruktörssugen...kul :D

2012-05-04 @ 18:45:22 / URL: http://fitnessguru.se/combatchick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: