Thinker

Tänk om man fick va dumbledore för en dag och kunna dra ut viktiga tankar ur huvudet och låta dom simma runt i en skål. Ja, då hade livet kanske varit enklare :)

Jag har stora planer för framtiden.. Jag har faktiskt kolla på att åka iväg som au pair till USA. Jag snackar om det hela tiden som någonting jag verkligen vill göra, och igår så tänkte jag "man kan ju inte bara gå och tänka på saker, man måste ju göra också" he ä ju bara å dra!
Broschyrer är beställda och eftersom jag varit sugen så länge så vet jag ju ungefär hur det går till... Jag har inte tänkt åka iväg förrns efter jul, tror jag, så än är det ett tag kvar. :) men jag ska fan göra det!!

Ska upp och gå med vic imornbitti kl8 så jag ska lägga igen ögonen nu.. God natt!


Kommentarer
Postat av: Västeråsaren

Ser grymt gott ut!!

Helt rätt tänk...man måste följa sina drömmar medans de fortfarande går att förverkliga :)

2012-05-22 @ 09:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: