Fredag

Äntligen fredag då... Jag är klar med min ansökan och på söndag är det dags för möte och intervju.. Sen är jag good to go och kommer att matchas med familjer... Spännande! Pratade med en tjej igår från förmedlingen och hon sa att det kan gå rätt fort då man som lite äldre är väldigt attraktiv, tydligen vill familjer ha personer med lite mer livserfarenhet :)

Så nu ska jag sätta ut lägenheten på blocket och se till så den blir uthyrd fort som tusan... Sen bara hoppas att man får en riktigt bra familj :) wohoo

Nu ska jag göra mig iordning och sedan börja åka iväg till jobbet.. Bara idag kvar sen är jag ledig hela helgen... Imorgon blir det partey, länge sen sist nu när jag jobbat 4 helger i rad!! Men det blir kul :)

Ha en bra fredag! puss på er!
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: