MATCH #1

Okej, mitt hjärta stannade för ett ögonblick... Jag har fått min första match!!

En familj i Los Angeles, CA. Två mammor och två tjejer på 3 och 8.. Dom har haft 5 svenska tjejer tidigare och det låter faktist för bra för att vara sant... Dom säger att man inte ska nappa på den första familjen man får en match med men tänk om det är en bra familj???
Jag hoppas att dom ringer mig, och jag hoppas att jag fortfarande tycker lika bra om dom efter att vi pratat (om dom nu ringer) .
Jag känner lite panik att jag behöver få klart min presentationsvideo, det är ju liksom där dom verkligen ser vem jag är...

Prio ett är att hinna klart med filmen imorgon innan jag åker till jobbet... OMG! :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Wiiiiee!! Spännande! :D

2012-11-21 @ 23:44:20 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: