socker socker

Jag har faktist hållt mig från karameller :) Jag är väldigt impad över mig själv... Och det känns faktist också på kroppen att det händer grejer.. Det går fort, det är roligt :) Har avverkat en morgonpromenad med lilla Kato och sen åt jag frukost hos syrran, muuums.. Har träningsvärk nå jävulskt i ryggen, det kommer va värre imorgon också.. uhuhuuu :(

Har inte hört nåt från familjen än, och jag går som på nålar. Varenda gång telefonen ringer så blir jag nervös.. Men jag tror (hoppas) att dom ringer ihelgen :) Jag kommer bli ledsen om dom inte hör av sig alls, jag har byggt upp det här alldeles för mycket känner jag.. jag får tagga ner lite...

Imorgon ska vi åka till attitudemässan i kista, det ska bli så himla kul! Jag hoppas det finns mycket roligt att kika på :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar för jobb...
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi gillar träningsvärk :)

2012-11-23 @ 22:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: