Träna!

Efter gårdagens twilightmaraton med tjejerna, där det åts mängder med godis, popcorn och chips.. Så kände jag att det var bara att he sig iväg på gymmet.. Jag höll på dö! Det blev booty och xfit, satans jobbigt.. Jag har redan ont i asset och jag fasar för hur det ska kännas imorgon... Uuuhhh

Har just slurpat i mig en smoothie, nu måste jag fixa massa i lgh.. Det ska sys kuddfodral och två längder till skärmväggen... Sen skulle det ha städats... Får se hur mkt som hinns med.. För ikväll ska jag få håret fixat!! Yohooo :)

Faaaast, egentligen skulle jag bara vilja ligga i soffan och läsa twilightboken...


Kommentarer
Postat av: mam

Vilken fin bild på Kate.

2012-11-06 @ 18:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: