Dags för jobb igen...

Sitter och äter frukost framför teven och försöker tagga till för att jobba... Jag fryser och vill bara ligga i soffan hela dagen! Igår fixade jag och Frida kanske den godaste middagen... Efterrätten var himmelskt god! OMG! Ni måste testa den.. det var en dumlekladdkaka typ... Jag hade inte kakao men det gjorde inget.. men den blir kanske ännu godare med.... Jag har typ halva kvar i kylen så det blir leftovers till middag ikväll, YUMMIE :)

Det blev en sväng ut på hatten också, riktigt kul.. Mycket folk ute för att inte va en löningshelg.. :) Klockan var nog närmare tre när jag landade på kudden... lyckad kväll.

Nu ska jag njuta av soffan ett tag till innan jag måste börja göra mig iordning... :)
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: