Hjälp!!

Jag dör så äckligt!! Tog precis ihjäl TRE silverfiskar på toan!!! Jag dör så äckligt.. Googlade direkt what to do och fick upp att man skulle koka vatten och hälla vattnet direkt i avloppet, det var det brutala sättet... Die motherfuckaaas!!

Jag kan faktiskt inte påstå att toan var ren när jag flyttade in och jag har INTE rensat avloppen OCH jag tror inte att hon gjorde det heller innan hon flyttade ut... Eller jag vet att hon inte gjorde det... Det är kanske därifrån dom har kommit? Jag fick ju nytt handfat så det är ju ett avlopp mindre att rensa iaf... Om man ska se det från den ljusa sidan....

Pappa skruvade lös locket i diskhon när han var här och det enda jag säger om det är att det var svart där under... Nu är det rostfritt och fint istället..

Jag orkar inte med det här... Det räcker väl med att jag har skrubbat allt kakel, toan, och ALLT inne på toan med klorin... Suck, jag orkar inte...

Det kliar överallt och det känns bara äckligt här hemma nu... Huuuhuuuhuu ;-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: