Kaos

Jag vet inte vad som hände idag... Min första kund kom en timme tidigare imorse, då låg jag i sängen och drog mig fortfarande.. Så jag fick hoppa upp och börja jobba utan frukost, visst det har gått förr.. Men sen när jag väl står och ska göra lunch vid två så pilbågar det på dörren och så kommer en till kund tidigare.. Den första måste det ha blivit missförstånd med, vi vet inte vart det gick snett, men min andra kund var det jag som rabblade mig.. Jag hade tittar fel.. Så det var bara att lämna matlagningen, slå av plattorna och sätta sig och jobba igen... Så nu först har jag ätit för första gången idag...!! Kaoos!
En kund kvar sen ska jag sjunka djuuuuupt ner i soffan och se skräckfilm och bara vara....

Kanske baka kladdkaka? Hmm sjukt lockande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: