Morgonträning

Starta måndag med träning!! Yepp! Klockan sju fick jag slita upp Kate ur sängen och gå ut och kissa, sen när vi kom in sprang hon direkt och la sig igen, haha :) härliga hund :) sen iväg på gymmet och rev av ett pass med Johanna, ska vi ta och få rutin på det här nu då?? Ja! Imorgon blir det booty och xfit, kul kul kul!

Nu ska jag ta och göra nån nyttig frukost och fixa lite mat till matlåda, sen lägga mig i soffan och se gårdagens Solsidan, fattar inte hur jag kunde glömma bort det?? Men men..,

Ha en bra dag :)
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Västeråsaren

Härligt med morgonträning. Way to go!!!

Svar: Jaa superhärligt... det gäller bara att ta sig upp ;-) haha
Kicki

2012-10-15 @ 15:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: